Servicepunt Circulair presenteert: communicatieadvies voor circulaire ondernemers!

Servicepunt Circulair presenteert: communicatieadvies voor circulaire ondernemers!

Als circulaire ondernemer of organisatie is goede communicatie belangrijk, maar niet altijd eenvoudig. Want hoe krijg je je initiatief beter bekend onder een breder publiek of bepaalde doelgroep? Hoe richt je je communicatie in met een klein team en budget? En welke uitingen passen bij jullie organisatie?

1 februari 2022

Speciaal voor circulaire organisaties en ondernemingen uit de provincie Utrecht biedt Servicepunt Circulair een-op-een communicatie-advies, waarin in wordt gegaan op jouw specifieke uitdagingen. Deze adviesgesprekken worden verzorgd door Buro Dertig, creatief en duurzaam communicatiebureau uit Utrecht.

Hoe werkt het?

  1. Je meldt je aan via deze link, waarin ook alvast gevraagd wordt naar je huidige communicatie-uitdagingen; de deadline voor aanmelden is vrijdag 18 februari 17:00!
  2. Als je bij de eerste 9 aanmelders hoort, neemt Buro Dertig contact op voor meer informatie en het plannen van een adviesgesprek en een korte intake;
  3. Voorafgaand aan het gesprek neemt Buro Dertig je communicatie-uitdagingen en (online) kanalen onder de loep;
  4. Tijdens het gesprek van 1,5 uur wordt ingegaan op je uitdagingen en de uitkomsten van de analyse. Met voorbeelden en praktische tips, die je na het gesprek meteen toe kunt passen;
  5. Na het gesprek ontvang je een samenvatting van het gesprek op 1 (of 2) A4-tjes in je mailbox;

Let op: het aantal adviesgesprekken is beperkt, wacht daarom niet te lang.

Meld je aan via het inschrijfformulier.

 

 

Tags: